Všeobecné obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník")
JZVZ Connection s.r.o.
- IČO: 08793085
- se sídlem: Cimburkova 916/8, Žižkov, 130 00 Praha 3
Kontaktní údaje:
- email: info@bonghemia.cz
- www.bonghemia.cz (dále jen „prodávající")
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující") prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese bonghemia.cz (dále jen „internetový obchod").
• Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy • Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek • Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce
II. Informace o zboží a cenách
Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu.
Cenové informace: • Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH a všech souvisejících poplatků • Ceny zahrnují náklady za vrácení zboží, pokud toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou • Slevy jsou vypočítány z nejnižší cenyza kterou byl výrobek nabízen v období 30 dnů před poskytnutím slevy • Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu jejich zobrazování v internetovém obchodě
Prezentace zboží: • Veškerá prezentace zboží v katalogu je informativního charakteru • Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně prezentovaného zboží • Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Náklady komunikace: Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
Způsoby objednávání: • Prostřednictvím zákaznického účtu po předchozí registraci • Vyplněním objednávkového formuláře bez registrace
Proces objednávání: • Kupující si vybere zboží, počet kusů, způsob platby a doručení • Před odesláním objednávky může kupující kontrolovat a měnit vložené údaje • Objednávka se odesílá kliknutím na příslušné tlačítko • Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů a potvrzení seznámení s obchodními podmínkami
Potvrzení objednávky: • Prodávající neprodleně zašle automatické potvrzení o obdržení objednávky • Toto potvrzení se nepovažuje za uzavření smlouvy • Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím • Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího
Zrušení objednávky: • Kupující může zrušit objednávku do doručení oznámení o jejím přijetí • Zrušení je možné telefonicky nebo emailem na kontakty uvedené v obchodních podmínkách
IV. Zákaznický účet
Registrace a přístup: • Na základě registrace může kupující přistupovat do zákaznického účtu • Objednávání je možné i bez registrace • Kupující je povinen uvádět správné a pravdivé údaje• Při změně údajů je kupující povinen je aktualizovat
Zabezpečení účtu: • Přístup je zabezpečen uživatelským jménem a heslem • Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně přístupových údajů • Prodávající nenese odpovědnost za zneužití účtu třetími osobami • Kupující není oprávněn umožnit využívání účtu třetím osobám
Správa účtu: • Prodávající může zrušit účet při jeho dlouhodobém nevyužívání • Účet může být zrušen při porušení povinností z kupní smlouvy • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě z důvodu údržby
V. Platební podmínky a dodání zboží
Způsoby platby: • Bezhotovostně převodem na bankovní účet č. 78-8903460207/0100 (KB) • Bezhotovostně platební kartou • Bezhotovostně prostřednictvím platební brány GoPay • Dobírkou v hotovosti při předání zboží • V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru
Splatnost: • V hotovosti: při převzetí zboží • Bezhotovostně: do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy • Závazek je splněn připsáním částky na účet prodávajícího
Evidence tržeb: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit účtenku a zaevidovat tržbu online, při technickém výpadku nejpozději do 48 hodin.
Dodání zboží: • Na adresu určenou kupujícím • Prostřednictvím výdejny zásilek • Osobním odběrem v provozovně prodávajícího
Převzetí zboží: • Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů • Při porušení obalu nemusí kupující zásilku převzít • Vlastnické právo přechází zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží • Odpovědnost za škodu přechází okamžikem převzetí zboží
VI. Odstoupení od smlouvy
Právo na odstoupení: Kupující-spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů.
Lhůta pro odstoupení: • Ode dne převzetí zboží • Ode dne převzetí poslední dodávky (při více druzích zboží) • Ode dne převzetí první dodávky (při pravidelné dodávce)
Výjimky z práva odstoupení: Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o: • Poskytování služeb splněných s předchozím souhlasem před uplynutím lhůty • Dodávce zboží upraveného podle přání kupujícího • Dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze • Dodávce zboží v uzavřeném obalu z hygienických důvodů • Dodávce zvukových/obrazových nahrávek nebo software po porušení obalu • Dodávce digitálního obsahu s předchozím souhlasem • Dalších případech dle § 1837 občanského zákoníku
Postup při odstoupení: • Odeslání prohlášení o odstoupení ve lhůtě 14 dnů • Možnost využití vzorového formuláře • Vrácení zbožído 14 dnů od odstoupení • Kupující nese náklady vrácení zboží
Vrácení peněz: • Prodávající vrátí všechny peněžní prostředky do 14 dnů • Vrácení stejným způsobem platby • Při volbě dražší dopravy vrací prodávající pouze náklady nejlevnější varianty • Odpovědnost za snížení hodnoty: kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží způsobené jiným zacházením, než je nezbytné pro zjištění povahy a vlastností zboží
VII. Práva z vadného plnění
Odpovědnost za vady: Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí nemá vady a má smluvené vlastnosti.
Záruční doba: • 24 měsíců od převzetí zboží (spotřební zboží) • U použitého zboží může být zkrácena až na 12 měsíců na základě dohody • Vada projevená do 6 měsíců se považuje za existující při převzetí
Práva kupujícího při vadě: • Výměnu za nové zboží • Opravu zboží• Přiměřenou slevu z kupní ceny • Odstoupení od smlouvy (při podstatné vadě)
Reklamační proces: • Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně • Rozhodnutí o reklamaci: ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů • Vyřízení reklamace: nejpozději do 30 dnů • Kupující má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů
VIII. Doručování
Elektronická komunikace: • Smluvní strany si doručují korespondenci prostřednictvím emailu • Kupující doručuje na emailovou adresu uvedenou v obchodních podmínkách • Prodávající doručuje na emailovou adresu z zákaznického účtu nebo objednávky
IX. Mimosoudní řešení sporů
Orgány pro řešení sporů: • Česká obchodní inspekce - Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 • Internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs • Online platforma EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr • Evropské spotřebitelské centrum ČR:http://www.evropskyspotrebitel.cz
Dozorové orgány: • Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad • ČOI vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele
X. Závěrečná ustanovení
Právní úprava: • Vztah se řídí právním řádem České republiky • Při mezinárodním prvku platí české právo • Nejsou dotčena práva spotřebitele z obecně závazných předpisů
Duševní vlastnictví: • Všechna práva k webovým stránkám náleží prodávajícímu • Zakázáno kopírování bez souhlasu prodávajícího
Odpovědnost: • Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé zásahem třetích osob • Kupující nesmí používat postupy negativně ovlivňujące provoz
Archivace a změny: • Kupní smlouva je archivována v elektronické podobě • Obchodní podmínky může prodávající měnit - nejsou dotčena práva z předchozího znění • Kupující přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 12. listopadu 2025
Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
